Sivut

sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Toko-koe Seinäjoki

Eileen oltiin toko-kokeessa Seinäjoella.Tuomarina oli:Salme Mujunen,joka oli kiva tuomari:)Perjantaina oli sellainen fiilis,miks mä ilmotinkin Jirin kokeeseen.Lauantaina sitten aamusta jo alkasi hirveästi jännittää koe:DOn se kamalaa,kun ennen kokeen alkamista jo jännittää.
Paikka istuminen:9,5,Jiri haisteli maata aluksi,muuten hyvin pysyi ja ei ollut levoton:)
Paikkamakuu:9,5,Sama kans,kun paikka istumisessa,eli Jiri haisteli maata alussa.Jiri ei ollut yhtään levoton:)
Seuraaminen:10,Tämä liike oli niin upea,pitkästä aikaa seuraaminen onnistui täydellisesti:)Jiri ei ollenkaan vinkunut!:)Sivuaskeleet oli niin hienot.
Zeta:10:Tämäkin oli niin hieno,kaikki jäävät oli nopeat ja hyvät:)
Luoksetulo:6,5,mä en ymmärrä,Jiri oli noussut jättövaiheessa istumaan:/No mulla oli jo mielessä,että varmaan nousee istumaan niin tottakai nousi istumaan!!Ei saisi ikinä ajatella niin...Stopit oli huonot,ei ollenkaan ripeitä:(
Ruutu:9:Hyvin katsoi ruutuun,meni merkille hyvin ja ruutuun meni hyvin.Tyhmä minä sanoin''top''liian aikaisin,Jiri olisi voinut mennä oikeaan kohtaan ruudussa.Loppuosa hyvä,ei ennakoinut liikkurin käskyä...Tuomari sanoi'että olisi ollut 10 suoritus,mutta itte  näytin kädellä  liian kauan ruutuun.
Ohjattu:7,5:Mua jännitti aivan hirveästi,aivan sydän jyskytti,kun Jirillä ei oo pitkään aikaan onnistunut erinomaisesti treenit.Ja oikea on kaikista pahin.Mutta onneksi Jiri piti hakea vasenpuoleisen kapulan.Hyvin meni merkille ja siitä haki kapulan,mutta haukkui,siitä tuomari rokotti ja samoin mälväsi kapulaa.Mutta se ei haitannut,kun kerrankin onnistuttiin ohjatussa:)
Hyppynouto:0!!!Mä mielessä ajattelin,että varmaan heitän huonosti kapulan,että Jiri ei tuo sitä oikein ja niin siinä kävi!!!Mä yritin heittää suoraa,mutta kapula kimposi ihan vinoon ja esteen viereen,jolloin Jiri ei hypännyt takaisin vaan kiersi esteen:(Mua niin paljon harmitti:(!!!
Tunnari:10:täydellinen:)Hyvin haisteli ja toi oman:)
Kaukot:5Tätäkään en ymmärrä,Jiri teki ihan omia vaihtoja.Heti jättövaiheessa jäi hyvin makaamaan,mutta kun käännyin niin Jiri heti nousi istumaan....
Eli EVL2 tulos,pist.242.Mun vika oli nyt,kun hyppynouto meni nollaksi,mua otti niin päähän:(TAAS oli niin lähellä ykköstulos!Eileen otti aluksi kokeen jälkeen niin päähän,mutta onneksi illalla oli parempi mieli:)Ja tärkeintä oli taas,että treeniystäväni Maria sanoi''että Jiri teki hyvin liikkeet'' ja koe meni tosi hyvin meillä,vaikkei saatu ykköstulosta:)Jirillä meni liikkeitten alut eriomaisesti:)Eli edistystä on tullut.Ja vaikeammat liikkeet onnistui:ohjattu,ruutu ja tunnari:)

Tänään sitten Jirillä oli jäsenkorjaaja,ekaa kertaa oltiin.Ja kannatti mennä sai Jirin vasemman tassun paremmaksi,ei enää niin pahasti seiso vinossa.Ja muutenkin Jirillä oli lukkokohtia...Jirillä on nyt viikon tauko tokosta ja muusta treeneistä.Nyt ehkä Veetin kans ensiviikolla treenataan:)
Lopuksi viä linkki eilisestä kokeesta.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti