Sivut

perjantai 1. heinäkuuta 2016

Kuulumisia

Jiristä tuli isä viidelle pennulle kesäkuussa:)
3 urosta ja 2 narttua.Pennut syntyivät Satulaakson kenneliin..
Kuva:Maarit Alppinen


















Treeneistä sen verran,että tokosta on pidetty vähän taukoa,kun on ollut niin paljon menoja samalle päivälle,kun olisi ollut ohjatut tokotreenit..Ja kotona yhden kerran oon treenannut tällä viikolla + tänään olin Marian kans treenamaassa ilmajoella..Sm-kisat jäi taas meille haaveeksi,kun Jiri vimpassa kokeessa nollasi kolme liikettä:(Jiri osaa liikkeet,mutta teki niin tyhmiä virheitä kokeessa,en tiä mistä johtuu.. Jiri ajattelee,että kyllä mä osaan tämän liikkeen niin ei keskity kunnolla tekemiseen!!No jos Korrien koulutuksessa saisi neuvoa..

Ollaan aloitettu Jirin kans rally-tokon alkeiskurssi..Jirille tulee uusi laji ja ehkä kokeeseen lähiaikoina,jos mä osaisin kyltit:DEileen,kun oltiin treeneissä niin mentiin jo rataa niin mulle on vaikeeta kyltit. Paljon on  samanlaisia kylttejä,että pitää  itte tarkasti miettiä,kuinka tämä menikään ja sitten unohdan kehua Jiriä..Hihnakin haittaa mua niin paljon,kun aina se on väärässä kädessä,kun pitää ohjata Jiriä..Jiri kylläkin osaa hyvin..Mutta mun pitää opiskella kylttiä viä..Rally-tokoilu ei oo mitään helppoa,kun luulin sitä helpoksi:D

Agility:
lagun ryhmä treenit jäi kesätauolle..Meillä oli tosi kiva treeniryhmä ja kouluttaja oli huippu:)Toivottavasti syksyllä saataisiin sama kouluttaja:)Paljon mentiin eteenpäin.Ja meillä oli oikein putkikurssi..Jiri alkoi tosi hyvin irtoamaan putkiin,mitä mä en olisi voinut uskoa alkutalvella:)
Minnan ratatreenit on aina maanantaisin..Sielläkin on tullut paljon onnistumisia.. Ja mitä minuun tulee niin oon unohtanut ratoja treenikerroilla en tiä miksi oon alkanut unohtelemaan..
Eltsun treeneissä ollaan käyty joko Seinäjoella tai Närpiössä..Älyttömästi oon oppinut treeneistä:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti