Sivut

torstai 21. toukokuuta 2015

Agilityä

Treenit on alkaneet pihalla:)Viime treenit meni hyvin:)Takaaleikkaukset esteille alkaa sujumaan,mulla on ollut niin vaikeuksia.Kun nopea koira niin aina  mulla liian aikasin jalat eri suunnassa...vaikka ne pitää ollaan esteelle päin...Muutenkin Jiri  ei irtoa putkeen hyvin.Se johtuu siitä.kun oon kauan tehnyt,että mulla on tosi kiire ohjata putkeen ja sieltä sitten viä pois ja käsi on liian korkeella..niin Jiri haukkuu vaan mulle eikä mee putkeen tai tulee putkesta pois.Kontaktit on hyvät:)Ollaan oltu muutamissa kisoissa.Seinäjoella oltiin huhtikuussa kolme rataa,kaikista hyl viimeinen rata oli niin lähellä nollaa,mutta kaksi viimeistä putkea koituu kohtaloksi,ekasta putkesta kielto,kun ei mennyt putkeen toisessa putki sama,mutta Jiri ei millään mennyt putkeen,vaikka kuinka näytin:/Siitä sitten hyl.
Viime viikonloppuna oltiin Vaasassa molempina päivinä,jos siellä edes joku rata onnistuisi.Lauantaina eka rata oli ihan kauhea.Päästiin jotain viisi estettä.Puomin jälkeen putkeen,siitä putkeen niin Jiri menikin pituudelle,jolloin hyl.Eikä irronnut putkeen:/Toinen rata kosahti taas putkikieltoihin.Sunnuntaina eka rata.Päätin,että nyt ohjaan huolellisesti putkiin.Jiri oli ihan erilainen radalla,kuunteli ja irtosi hyvin putkiin.No mä tyhmä näytin,että Jirin pitäisi kiertää esteen,no tottakai Jiri kiersi niin Jiri meni väärin,siitä hyl..Kepeillä vaikeasti kulmasta, lähetin niin luulin,ettei mene,mutta Jiri meni,mä kehuin ja Jiri oli ihan hämillään ja tuli pois..Eli lähellä nolla..Toisessa radassa 20vp.Rimoja tippui ja kielto putkesta..Harmittavasti meillä on ollut jokin rata lähellä nollaa..Kun palikat saadaan kasaan niin eiköhän ne nollat tule:)
Tässä on viä video sunnuntain kisasta.Kiitos Marjolle videoinnista


















Tuun viä blogiin lisämään meidän Oulun reissusta joku päivä,kun ehdin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti