Sivut

sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Rally-tokokoe



Uusi kilpailukirja:D

Eileen osallistuttiin Jirin kans ekaan rallykisaan:DTuli vaan päähänpisto,että kysytään paikkaa ja tuskimpa päästään mukaan,mutta toisin kävi:DKisat oi Vöyrillä ja tuomarina oli Minna Hillebrand,alo-luokassa oli 25 koirakkoa..Oli niin outoa mennä rataantutustumiseen,jossa tuomari näytti radan ja kuinka liikkeet piti suorittaa.Rata näytti tältä:

Meidän vuoro oli ihan loppupäässä,että sain viä katsoa miten muut menee..Itteä jännitti kauheasti,että osaanko tehdä oikein kyltit,kun kerta Jiri osaa,että en pilaa suoritusta..Alku oli tosi tahmeaa meillä.Jiri ei kunnolla seurannut,vaan Jiri vähän katsoi kylttejä..Loppua kohden parantui..Tulos oli Hyväksytty 90/100:)10 meni pois siitä,kun Jiri tuli mun eteen ja kiersi seljän takaa sivulle,niin Jiri ei istunut..Mä luulin,että istui niin jatkoin seuraavalle kyltille.Jos olisin huomannut niin olisin uusinut..Mutta pieni virhe,että olisi tullut täydet pisteet,mutta oon tosi tyytyväinen kuiteskin suoritukseen..Vaikka seuraaminen ei ollut hyvää.Mua itteä häiritti älyttömästi hihna,kun ei tiennyt kummasko kädessä hihna kannattaa olla.Voi olla,että Jiri olisi seurannut paremmin jos olisi saanut olla vapaana.
Kyllä rallykisat on erilaiset,kun toko..Itte oon niin tarkka,kuinka Jiri tekee tokossa liikkeet,niin rallyssä ei oo yhtään niin tarkkaa..Mutta kiva kokemus oli kisata,jos seuraavat kisat ei sitten jännittäis niin paljoa ja seuraaminenkin saataisiin kuntoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti